هوای دلم عجیب بارانیست ...........

آبدارچی هیئت

هوای دلم عجیب بارانیست ...........


هوای دلم عجیب بارانیست ...........

DASImage2516

هوای دلم عجیب بارانیست ........... 
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود ..........
برای گریه های عاشقانه ی خویش ..........
برای این همه غربت تنگ میشود ...........
گاهی صدای ناله ایست اما ..............
برای این همه پژواک تنگ میشود ........ 
گاهی تمام هستی من....... 
برای غربت ارباب ، تنگ می شود ........

 

 

من نیز منتظر ماه م.. اما چهره همچو ماه تو....

 

یا اباعبدالله (ع)
نیاز من به غم تو......فراتر از نفس است....
اگر غم تو نباشد،تنفسم....هووووووس است!!!!

برای بودن با تو..! غــــــــــــــمت صلاح من است...
وگرنه شادی این یک،دو روزه،...پیش و پس است!!!

افاقه ای نکند همنشین شدن با مـــــــــــردم....
افاقه ای نکند همنشین شدن با مـــــــــــردم....
مرا رفــــــــاقت یک عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــمر با غـــــــــم تو...."بس است"!!!!!

******

 

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم

 

ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری
کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟
چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی
ای آنکه در حجابت دریای نور داری
من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟
برعکس چشمهایم چشمی صبور داری
از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما
کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟
در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت
کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

 

 



کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : چای ریز نوکراتم
تاریخ : یک شنبه 27 ارديبهشت 1394
زمان : 21:12


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.